Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:
Kurier (firma przewozowa ustalana jest w sposób indywidualny)
Odbiór osobisty
Termin dostawy jest ustalany w sposób indywidualny z każdym Klientem w potwierdzeniu zamówienia.
Maksymalny termin dostawy w stosunku do Konsumenta trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od umowy.
Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
Informacje o dostępnych w Sklepie sposobach dostawy oraz wysokości kosztów dostawy podane są w zakładce koszty wysyłki.
Sklep odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
Po otrzymaniu przesyłki Klient będący Przedsiębiorcą winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności kuriera. Spisanie protokołu stanowi warunek do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy. Klientowi będącemu Konsumentem w rozumieniu par. II pkt 2 Regulaminu Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.
Każdy Kupujący wraz z towarem otrzymuje fakturę VAT lub paragon.
Towary dostarczane są jedynie na terenie Polski.
Twoim priorytetem jest poszanowanie Twojej prywatności.
Czy wykorzystuje tę witrynę do używania plików cookie w tej witrynie?
Używamy plików cookie, aby sprawdzić obsługę tej witryny. Możesz uzyskać więcej o naszych plikach cookie i sposobie ich stosowania w naszej elastycznej Polityce plików cookie .